חאן אל-אחמר: בג"ץ נתן ארכה נוספת למדינה עד יולי 2021

לאחר דיון סודי ומומשך של המדינה בבית המשפט, בצד אחד בלבד, השופטים החליטו לתת ארכה נוספת למדינה בעניין חאן אל אחמר.

היום (א) התקיים הדיון בעתירה השישית (!) שהגשנו בדרישה לפינוי חאן אל אחמר. במהלך הדיון, ביקשה המדינה להסביר לבית המשפט את סיבת הדחיה בדלתיים סגורות ובמעמד צד אחד בלבד.

במשך יותר משעה התקיים הדיון הסגור. רק השופטים ונציגי המדינה יודעים מה היה במהלך עדכון זה ומה נציגי ראש הממשלה הציגו כסיבה מוצדקת לאי קיום ההחלטות השיפוטיות.

לאחר הדיון, החליטו השופטים כי ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גנץ יעדכנו את בית המשפט רק בעוד כשבעה חודשים במצב הדברים.

בג"ץ למעשה נתן לעבריינים ארכה נוספת עד יולי 2021!

ראש הממשלה נתניהו מסתתר מאחורי דיון סודי בדלתיים סגורות רק כדי להמנע מההתמודדות עם הציבור בישראל. שהרי, איך הוא יסביר את העובדה שהוא אינו מיישם את ההתחייבות שנתן פעם אחר פעם בפומבי בעניין חאן אל אחמר בעוד הוא מפנה את נתיב האבות ועמונה ומגרון?חאן אל אחמר הוא תיק הדגל של הרשות הפלסטינית במפעל ההשתלטות שלה על קרקעות ביהודה ושומרון. עם ההתנהלות הנוכחית של נתניהו, נראה כי הדגל של הרשות ימשיך להתנוסס אל על. 

עוד באותו נושא

בניה בלתי חוקית: "אלעיזבה" גן הארועים הפיראטי באל חאדר

*מחצית מהזמן חלף: האם המדינה תעמוד בלוח הזמנים של עצמה ותאכוף את החוק?* *בתגובה לעתירת תנועת רגבים כנגד גן ארועים פיראטי שהוקם בצמוד לכביש גוש עציון – ירושלים, התחייבה המדינה לבית המשפט לפעול להריסה בתוך 120 יום, לעת עתה חלפו חודשיים והמצב בשטח לא השתנה. רגבים: "השעון מתקתק"* מתחם בילוי ואירועים "אלעיזבה" ממוקם בפאתי הכפר […]

שוב- המנהל מוכיח, יש כוח אדם רק להרס בניה יהודית!

שוב- המנהל מוכיח, יש כוח אדם רק להרס בניה יהודית! הרס כעת בחווה בשומרון, במרחק 500 מטר משכונת וילות פלסטיניות בלתי חוקית. רק הבוקר (שלישי) הנחנו העתק עתירה במבנה בלתי חוקי ענק בשלוחת הכפר קרוואת בני חסן בשומרון, ברגעים אלו ממש תועדו כוחות יס"מ ומשטרה בדרכם לבצע הריסה דווקא בחוות יאיר, הממוקמת מאות מטרים בודדים […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן