גם עברייני הבניה הפלסטינים "חוגגים" בחול המועד

בעקבות זיהוי תופעה של התגברות הפרות בניה של פלסטינים במהלך ימי חול המועד, כשהפקחים בחופשה מרוכזת – אנחנו קוראים לציבור לפקוח עין ולסייע לנו למלא את תפקידנו

מסתבר שבזמן שהמוני בית ישראל חוגגים באירועי חול המועד השונים, עברייני בניה פלסטינים מנצלים את ימי החג על מנת לקבוע עובדות בשטח.

הפלסטינים "גילו" כי במהלך ימי חול המועד פקחי המנהל האזרחי נמצאים בחופשה והשטח מופקר. מניסיון השנים האחרונות בתקופות של חול המועד מתברר כי הפלסטינים נערכים מראש לימים הללו שבהם "לית דין ולית דיין". הם מכינים מראש תכניות, חומרי בניה ותשתיות , וברגע שהפקחים יוצאים לחופשת החג שלהם – מתחילה בניה פראית ונקבעות עובדות בשטח. מלבד היותה בלתי חוקית, הבניה פוגעת קשות גם בנוף ובאיכות הסביבה.

אנחנו קוראים לציבור לדווח בטופס הנמצא באתר שלנו על כל הפרת בניה בשטח שבה הם נתקלים במהלך ימי חול המועד, כמו גם  במהלך השנה כולה.

עוד באותו נושא

מה אומר לכם ה7.1?

סרטון מטלטל שצולם בכפר רמאדין מספר על המחדל המתמשך שמסכן את תושבי יישובי קו התפר. את האמירה הזאת חייבים לצעוק- הקונספציה חיה וקיימת ביהודה ושומרון! עשרות אלפי מבנים ובתים לא חוקיים הצמודים בטווח קילומטר אחד בלבד לישובים ישראלים נבנים כל העת. אותם מבנים עלולים לשמש באחת כבסיסי טרור ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. מערכת הביטחון […]

כיבוש קו התפר – התחקיר המלא

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן