בעקבות הפיגוע ביום שישי אנחנו פנים אצבע מאשימה דווקא לעבר ממשלת ישראל

הפיגוע הקשה בתל אביב הוא רק סופו של תהליך ידוע מראש. במשך שנים ארוכות אנו מתריעים מפני אובדן הריבונות במגזר הערבי. כאשר מעל 110,000 בתים נבנו בניגוד לחוק, ורבבות אזרחים אינם משלמים ארנונה ומעלימים מיסים; כאשר הפשיעה החקלאית גואה וכמות הנשק הבלתי חוקי עומדת על מעל 25,000 כלי נשק מסוגים שונים; כשהפשיעה החמורה גבוהה בעשרות אחוזים מחלקו היחסי של המגזר בכלל האוכלוסיה, ונבחרי הציבור מסיתים השכם והערב כנגד מדינת ישראל – הרי שהפיגוע הוא האקדח המעשן שירה במערכה השלישית, אך העלה עשן כבר מזמן.


כדוגמה המשקפת את מצב הבניה הבלתי חוקית, ניתן לבחון את היישוב ערערה בו מתגורר המחבל שביצע את הפיגוע ביום שישי: מתוך 4368 מבנים ביישוב -942 מהם הוקמו בניגוד לחוק. על פי תכניות המתאר המאושרות של ערערה ניתן כבר עתה לבנות עוד אלפי מבנים כדת וכדין – עובדה השומטת את הקרקע מתחת טענות הקיפוח.

בתקופה האחרונה נחשפו מספר רב של התארגנויות טרור בהם השתתפו ערבים בעלי אזרחות ישראלית. במשך שנות דור למדינת ישראל היה נוח להעלים עין מהתופעות הקשות, ולעגל פינות בשמירה על שלטון החוק – את התוצאות משלמים כעת כלל אזרחי המדינה, בהם גם בני המגזר הערבי.

עוד באותו נושא

חמישה ימי טיול פאר בדובאי למועצה הכושלת בארץ

בעוד היא חייבת עשרות מליוני שקלים ומסרבת לגבות ארנונה ומים מתושביה, יצאו אמש כלל עובדי מועצת אל-קאסום לחמישה ימי נופש בדובאי הכוללים שלל אטרקציות ומופעים. עובדי מועצת אל-קאסום עלו אמש על מטוס בדרכם לחמישה ימי נופש בדובאי והותירו מאחור מועצה כושלת ללא גביית ארנונה ומים, חובות של מיליוני שקלים, הסתרת מידע וקנס מצטבר על בזיון […]

רגבים בשאלה נוקבת לגוש הימין: "מה שבחרנו, זה מה שנקבל?"

16 יום מהבחירות: תנועת רגבים יוצאת בדרישה נחרצת למפלגות הימין להקים ממשלה ימנית אמיתית "קיימו את ההתחייבות לבוחרים" בעוד המשא ומתן הקואליציוני בעיצומו, תנועת רגבים יוצאת בקמפיין המשלב בין סלוגן הבחירות של הליכוד "1+1=4" וסלוגן הבחירות של הציונות הדתית "זה מה שתקבל" וקוראת להן למצות את המו"מ ולהקים ממשלה ימנית שמקיימת את הבטחות הבחירות לציבור. […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן