תחקיר שלנו בדק ומצא: בטווח של 200 מטרים בלבד, לאורך הכבישים המרכזיים ביו"ש (כגון כביש ירושלים – ים המלח, כביש חוצה שומרון, כביש המנהרות ועוד), סה"כ- 1,354 ק"מ,
בנתה הרשות הפלסטינית 20,220 מבנים בלתי חוק (על פי נתוני יוני 2023)

כלומר – לאורך הכבישים ביו"ש: גם צמוד לקו התפר, גם סביב ירושלים: כל 100 מטר – צץ מבנה לא חוקי.
למדנו כמה שיעורים כואבים מטבח ה7.10.
בראש ובראשונה: מי ששולט בכביש – שולט בשטח.
שיעור נוסף וכואב עוד יותר הוא, שכל מבנה: גן ילדים, מסגד ואפילו בית חולים, הוא קן טרור פוטנציאלי, ואסור לנו לזלזל בכוונות וביכולות האויב.

אז תגידו לנו אתם, מי שולט בכבישים ביהודה ושומרון??

קראו עוד בכתבה בוואלה >> https://news.walla.co.il/item/3690152

בניה בלתי חוקית בצמוד לציר 60 – מקטע אל-ערוב
בניה בלתי חוקית בצמוד לציר 60 – מקטע כביש המנהרות
מבנה בלתי חוקי, או טובא, בצמוד לכביש המוביל להר חומה

עוד באותו נושא

בחסות המלחמה: המגרטה הפיראטית הגדולה ביותר 

בדרום הר חברון בסמוך ליישוב אשכולות ולכפרים רמאדין ודהריה, תיעדנו בחודשים האחרונים לא פחות מעשר מגרטות בלתי חוקיות במרחב מצומצם, ביניהן המגרטה הגדולה ביותר שתועדה עד כה ביו"ש. המגרטות הופיעו בזו אחר זו בצמוד למקטע הדרומי של כביש 354 בין דרום הר חברון לבאר שבע, ציר שננטש בשנים האחרונות וכמעט אין בו כיום תנועה ישראלית.כלל […]

"איקאה של הרש"פ" מפעל פיראטי ענק במערב השומרון

רב קומות, וילת ענק ומפעל בגודל 21,000 מ"ר יוצרים רצף טריטוריאלי מסוכן במערב השומרון המאיים על מרחב קו התפר. רגבים: "הרשות הפלסטינית במרוץ חימוש וכיבוש" במרחק דקות ספורות מהישובים אלקנה ועץ אפריים בשומרון, קילומטרים בודדים מגדר המערכת הסמוכה לראש העין, מוקמת שכונה פלסטינית רחבת ידיים המחברת למעשה בין הכפרים הפלסטיניים מסחה ובידיה. קצב הבנייה מהיר […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן