בעשרים השנים האחרונות כל הפיגועים בנגב נעשו ע"י תושבי הנגב

הפיגוע הרצחני בבאר שבע ע"י תושב חורה הוא תמרור אזהרה נוסף על פרשת הדרכים של האוכלוסיה הבדואית בנגב. כל הפיגועים בעשרים השנים האחרונות בנגב נעשו ע"י תושבי הנגב עצמם שעוברים תהליכי איסלמיזציה קיצונים בהיעדר חוק ומשילות. הפיכתם של עשרות אלפי פלסטינים עם זהות וחינוך רדיקליים , בהם משפחתו של איסמאעיל הנייה, לאזרחי ישראל בעקבות פיסקת בג"ץ אודות הפולגימיה מסוכנת והרסנית.

בחברה הבדואית ישנם שנפגעו קשות בטבח השביעי לאוקטובר, ומאידך ישנם רבים המעורבים בטרור ללא הפסקה נגד מדינת ישראל בהברחות נשקים ואף בהסתרתם מחבלי הנוחב'ה ועוד.

בפרשת דרכים זו, מדינת ישראל חייבת לסמן את הכיוון הברור שהנגב והתושבים הבדואים הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. זהו הזמן למעשים ולא לגרירת רגליים. אכיפת החוק ושמירתו לצד הסדרת ההתיישבות הבדואית היא ההבטחה של עתיד הנגב כולו בתוך מדינת ישראל..

עוד באותו נושא

פינוי המקבץ הבדואי שתוקע את כביש 6

הבוקר: פינוי המקבץ הבדואי שתוקע את כביש 6 לאחר שנים של נסיונות להגיע להסכמה, בשעות אלו מפונה "אום סלים", מקבץ בדואי בלתי חוקי הממוקם בצמוד לצומת שוקת, על התוואי המתוכנן של כביש 6. רגבים: "איחור של שנים רבות." רשות מקרקעי ישראל וכוחות הביטחון מפנים הבוקר (רביעי) מקבץ בלתי חוקי בנגב שתושביו פלשו לאדמות מדינה ליד […]

תקדים מטורף: בית המשפט פסק לעשות… צדק!

זה סיפור של דוד מול גוליית, מעטים מול רבים, פסיקה כמעט תקדימית של בית המשפט, עוד>> בדיון בעתירה נגד מאות בדואים שפלשו לקרקע פרטית יהודית בנגב, בית המשפט דרש בתוקף מהמדינה לפנות את הפולשים ולהשיב את הגזלה לבעליה. אז למה אנחנו בעצם עושים מזה סיפור? מה כל כך מרגש כאן? אחרי שנים של דיונים ועתירות […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן